Sun Look | EOTD

Hallo allemaal!

Zijn jullie benieuwd naar enkele van mijn favoriete kleuren die ik draag wanneer de zon schijnt? De foto’s zijn zonder flits en met zonlicht genomen, wat erg leuk is. Alleen moet je wel even mijn ietwat samengeknepen ogen door de vingers zien. En mijn oogkleur ziet er in de zon ook nog eens heel speciaal uit!

De look is gemaakt met mijn S-palette van de Douglas, die jullie al vaker voorbij hebben zien komen. Ik zal jullie alvast verklappen dat dit palette ook in mijn roulette challenge van maart zit, maar de precieze informatie, spreadsheets en looks komen volgende week online. Voor als je nieuw bent, dit is het S-palette:

De look (in de zon, zonder flits!):

Ik vind het echt een prachtige zachtroze met een touch of paarse look. De glitters komen ook zo mooi naar voren <3. Vaak houd ik van wat heftigere kleuren, maar vandaag had ik zin in pastel. Wist je dat pastelkleuren een trend van 2020 zijn? Het is maar dat je het weet ;).

Maken jullie ook wel eens foto’s in de zon of in de zogeheten ‘golden hour’? Let us know!

XOXO

MaBeautility

Een gedachte over “Sun Look | EOTD

Plaats een reactie